LHV HACKATHON

LHV HACKATHON team-building / uute ideede genereerimine / meeskonnasündmus LHV hackathonid on energiast ja headest mõtetest pakatavad ettevõtte koosviibimised, mis tugevdavad ja elavdavad tiimisisest suhtlust ning meeskonnavaimu. Oluline osa meie töös LHV hackathonide puhul on luua keskkond, mis soodustab tiimikaaslaste vahelist suhtlust ning pakub tiimidele aruteludeks piisavalt privaatsust. Samas jätab ruumi ka žürii tööks ja suuremateks…

KANAL 2 GALA 2016

KANAL 2 SÜNNIPÄEVAGALA 2016 sünnipäeva tähistamine / telekanali sügishooaja avamine / kliendisündmus Kuna tegemist on suure ja väärika sündmusega, siis antud projekti raames alustame sündmuse planeerimisega juba kuus kuud enne selle toimumist ning seetõttu jääb aega erinevate lahenduste ja ideede põrgatamiseks nii sündmuse koha, temaatika, programmi kui ka muude erilahenduste osas. Läbi tuleb mõelda iga…

BALTMAN UUE KOLLEKTSIOONI LANSSEERIMINE

BALTMAN LIMITED EDITIONI KOLLEKTSIOONI LANSSEERIMINE kollektsiooni esitlus / promotsioon / brändi aktiveerimine Inspireerituna kollektsiooni olemusest, milleks oli omanäolise ning pisut rustikaalse olemisega unisex kapsel kollektsioon, valisime sündmuse toimumise kohaks efektse, kuid hubase Brewdog käsitööõllebaari. Koht sai meie poolt täiesti uue ilme koos lava ja erilise valguslahendusega. Selle sündmuse atmosfäär oli niivõrd hubane ja mõnus, et…

LHV LATITUDE59

LHV VÄLIALA ÜRITUSEL LATITUDE59 LHV Panga atraktiivsuse suurendamine sündmuse välialal / promotsioon / brändi aktiveerimine Organiseerisime ja ehitasime Latitude 59 sündmusele LHV panga väliala. LHV boksi lahendus on liigutatav ning seda saab korduvalt kasutada ka muude välisündmuste raames. Kuna ala oli külastatav ainult konverentsi vaheaegadel, siis soovisime luua lahenduse, kus inimestel oleks mugav ning mõnus…

SANTA MARIA DEGUSTATSIOON

SANTA MARIA TEX MEX TOODETE DEGUSTATSIOONID promotsioon / brändi aktiveerimine / toodete esitlus Lõime vastavalt Santa Maria AS soovidele ja vajadustele Tex Mex toodete tutvustuseks silmapaistva väljapaneku. Funktsionaalset esitlusletti on võimalik kasutada erinevate moodulitena ning paigutada erinevat pidi. Lisaks on leti bränditud materjal kergesti vahetatav ning seetõttu saab seda kasutada ka teiste brändide tutvustamiseks. Santa…

TESCO TOODETE LANSSEERIMINE

TOOTESARJA „TESCO FINEST JA TESCO FREE FROM“ LANSSEERIMINE EESTI TURUL Tesco toodete tutvustamine / promotsioon / brändi aktiveerimine Tesco brändi taustaloo ning toodete valiku tõttu tulime välja ideega, mis toob kuninglikku Inglismaad poe külastajale veelgi lähemale. Lõime poe keskkonnas toimuva sündmuste kontseptsiooni “TESCO teepidu”, kus kõikidel külastajatel oli võimalik TESCO toodetega tutvuda ning neid proovida.…

KLIENDI SÜNDMUSED

Pelgalt allahindlusega saadetud arve ei too ettevõttele lojaalset klienti. Seda teeb eelkõige hea klienditeenindus ja toote või teenusega rahulolu, kuid aina enam hinnatakse personaalset lähenemist. Eesmärgiga korraldatud kliendisündmused loovad võimaluse kohtuda kliendiga silmast-silma, viia omavaheline suhtlus uuele tasemele ning tuua kliendisuhtesse sisse inimlikkuse ja personaalsuse aspekt, mis loob väga suured eeldused lojaalseteks kliendisuheteks.

MEESKONNA SÜNDMUSED

Inimeste harjumused võivad ajas muutuda, kuid vajadused jäävad – me vajame alati märkamist, tunnustamist, tänu. Samuti soovime igapäevaselt kogeda seda, et kuulume kuhugi, kus me oleme olulised ning hinnatud. Nii on see ka ettevõtte meeskonnaga. Töötajatele suunatud sündmused toimivad team-buildinguna ja suurendavad ühtekuuluvustunnet. Samuti tõmbab sündmus meeskonnad välja nende igapäevatöö rutiinist ning suunab fookuse nende panuse tunnustamisele. Kvaliteetsete sündmuste organiseerimisega ettevõttes näitame me välja tänu ja hoolivust oma meeskonna suhtes ning see omakorda tõstab meeskonna õnnetaset, mis aitab ühtlasi kaasa suurema produktiivsuse saavutamisele.

BRÄNDI AKTIVEERIMINE

Et Sinu bränd oleks nähtav ei piisa tänapäeval enam pelgalt logo riputamisest seinale või vilkuvast bännerist mõnel käidaval veebilehel. Brändi aktiveerimine ning toodete ja teenuste turundus liigub info ülekülluses aina enam konkreetsemaks ja tegelikule sihtgrupile lähemale. Tuleb klientide tähelepanu võita ning erilahendustega silma paista ja luua seeläbi endale võimalus neid brändi ajaloo ja väärtuste ning toodete ja teenustega kurssi viia. Ainult siis paistab bränd teiste omasuguste seast välja ning tekitab potentsiaalsetes klientides huvi ja kasvatab lojaalset kasutajaskonda.

IDEESTAMINE JA KONSULTATSIOON

Üritusturundus on ülioluline osa iga eduka ettevõtte äriplaanis. Selleks, et lahendused toimiksid tuleb läbi mõelda iga etapp. Üritusturundus ei ole pelgalt lõbusate pidude korraldamine vaid see on äriliste eesmärkide saavutamine läbi silmast-silma kontakti loomise. Et see kontakt oleks jätkusuutlik ning kestev, siis tuleb ettevõttes sündmusete korraldamisele läheneda strateegiliselt ning mõelda pikema perspektiivi peale. Millises suunas ma soovin, et korraldatav sündmus minu ettevõtte kursi seab ja kas see, mida ma ette kujutan, ka päriselus tegelikult töötab?