TOOTESARJA „TESCO FINEST JA TESCO FREE FROM“ LANSSEERIMINE EESTI TURUL

Tesco toodete tutvustamine / promotsioon / brändi aktiveerimine

Tesco brändi taustaloo ning toodete valiku tõttu tulime välja ideega, mis toob kuninglikku Inglismaad poe külastajale veelgi lähemale. Lõime poe keskkonnas toimuva sündmuste kontseptsiooni “TESCO teepidu”, kus kõikidel külastajatel oli võimalik TESCO toodetega tutvuda ning neid proovida. Sündmus toimus 8 linnas üle Eesti ning selle käigus suhtlesime kokku ligi 2000 kliendiga, jagasime ära 350 tassi teed ning lugematul hulgal TESCO küpsiseid. Kõigi poodi sisenejateni jõudis info, et TESCO tooteid saab nüüd ka Eesti Prismadest osta. Paljud kliendid olid väljapaneku üle väga üllatunud, sest polnud kunagi midagi nii suursugust poe keskkonnas kohanud. Tesco püüdis pilku ning jäi silma!

KLIENT

Prisma Peremarket AS

SÜNDMUS

Tootesarja „TESCO Finest ja TESCO Free From“ lansseerimine Eesti turul

AEG

Oktoober 2017