KLIENDI SÜNDMUSED

Pelgalt allahindlusega saadetud arve ei too ettevõttele lojaalset klienti. Seda teeb eelkõige hea klienditeenindus ja toote või teenusega rahulolu, kuid aina enam hinnatakse personaalset lähenemist. Eesmärgiga korraldatud kliendisündmused loovad võimaluse kohtuda kliendiga silmast-silma, viia omavaheline suhtlus uuele tasemele ning tuua kliendisuhtesse sisse inimlikkuse ja personaalsuse aspekt, mis loob väga suured eeldused lojaalseteks kliendisuheteks.

Millist sündmust vajab Sinu ettevõte?

⇓            ⇓            

timeline_pre_loader

Pidulikud vastuvõtud ja tänusündmused 

Ettevõtte tähtpäevad

Meediale ja pressile suunatud sündmused 

Väljasõidud 

Ärihoonete ning teeninduspindade avamised 

Toodete tutvustused ja lansseerimised

Infopäevad ja konverentsid

Virtuaalsed sündmused 

Loome sündmuse Sinu eesmärkide, soovide ja vajaduste järgi!