BALTMAN LIMITED EDITIONI KOLLEKTSIOONI LANSSEERIMINE

kollektsiooni esitlus / promod / brändi aktiveerimine

Inspireerituna kollektsiooni olemusest – omanäolise ning pisut rustikaalse olemisega unisex-kapselkollektsioon – valisime sündmuse toimumise kohaks efektse, kuid hubase Brewdogi käsitööõllebaari. Andsime kohale täiesti uue ilme koos lava ja erilise valguslahendusega. Atmosfäär oli niivõrd hubane ja mõnus, et üritus kestis algselt planeeritust kaks tundi kauem. Kutsutud külalised tutvusid kollektsiooniga, sõid maitsvaid Uulitsa käsitööburgereid ning suhtlesid omavahel, nautides samal ajal mitmesuguseid õllesorte. Kollektsiooni esitlusel käis kohal mitu meediaväljaannet ning telesaade „Reporter“ näitas sündmusest ka uudislõiku.

KLIENT

AS Baltika

SÜNDMUS

Baltman Limited Edition kollektsiooni lansseerimine

AEG

Oktoober 2018

OSALEJATE ARV

65 külalist, ettevõtte kliendid

Soulteami näol on minu jaoks tegemist partneriga selle sõna otseses tähenduses. Kõik algab nn klikist, mis koostööpartneriga tekib – see kas on või seda pole. Soulteamiga tekkis minul see esimesest kohtumisest aastal 2008 ning on kirglikult kestnud tänaseni. Meie ühiseid aastaid ja Soulteami tiimi iseloomustavad lennukad, aga teostatavad ideed, vastastikune ausus, austus ja lubadustest kinnipidamine ning teadmine, et nad teevad kliendi jaoks alati natuke rohkem kui oodatakse ja seeläbi saavad kliendile osaks positiivsed üllatused. Hea on teha koostööd inimestega, kelle puhul sa tunned, et nad teevad seda, mida armastavad, ja teevad seda südamega!

KARIN GOLUBEV

AS Baltika Group
turundusjuht