BALTMAN LIMITED EDITIONI KOLLEKTSIOONI LANSSEERIMINE

kollektsiooni esitlus / promotsioon / brändi aktiveerimine

Inspireerituna kollektsiooni olemusest, milleks oli omanäolise ning pisut rustikaalse olemisega unisex kapsel kollektsioon, valisime sündmuse toimumise kohaks efektse, kuid hubase Brewdog käsitööõllebaari. Koht sai meie poolt täiesti uue ilme koos lava ja erilise valguslahendusega. Selle sündmuse atmosfäär oli niivõrd hubane ja mõnus, et sündmus kestis algselt planeeritust 2 tundi kauem. Kutsutud tutvusid kollektsiooniga, sõid maitsvaid Uulitsa käsitööburgereid ning suhtlesid omavahel erinevaid õllesorte nautides. Kollektsiooni esitlusel käis kohal ka mitu meediaväljaannet ning uudislõiku sündmusest näitas Reporter.

KLIENT

AS Baltika

SÜNDMUS

Baltman Limited Edition kollektsiooni lansseerimine

AEG

Oktoober 2018

OSALEJATE ARV

65 külalist, ettevõtte kliendid

SOULTEAM’i näol on minu jaoks tegemist partneriga selle sõna otseses tähenduses. Kõik algab “klikist”, mis koostööpartneriga tekib – see kas on või seda pole. SOULTEAM’iga tekkis minul see esimesest kohtumisest aastal 2008 ning on kirglikult kestnud tänaseni. Meie ühiseid aastaid ja SOULTEAM’i tiimi iseloomustavad lennukad, aga teostatavad ideed, vastastikune ausus, austus ja lubadustest kinnipidamine ning teadmine, et nad teevad kliendi jaoks alati natuke rohkem kui oodatakse ja seeläbi saavad kliendile osaks positiivsed üllatused. Hea on teha koostööd inimestega, kelle puhul sa tunned, et nad teevad seda, mida armastavad ja teevad seda südamega!

KARIN GOLUBEV

AS Baltika Group
turundusjuht