SÜNDMUS peaks toimima ettevõttes kui orgaaniline elusorganism, mis aktiveerub sünergias ettevõtte arengu, soovide ja vajadustega. On sündmused, mille saab juba aasta alguses ära planeerida ja kavasse võtta, kuid alati tekib neid hetki, mil tähistamine, tänamine või lisamotiveerimine kujuneb jooksvalt. Kõige olulisem on selle kõige juures ehk meeles pidada, et sündmus ei pea olema alati suurejooneline ega kallis, ootama jõule või suve. Sündmus on miski, mis võib olla ka väike, aga ülimalt väärtuslik, kui see õiget eesmärki täidab.

Alati, kui soovime TUNNUSTADA ja TÄHISTADA

Eduelamused innustavad! Tähista firma sünnipäeva, soovitud käibenumbri ületamist, rahvusvaheliselt saadud tunnustust või mahuka projekti edukat lõppemist – see annab inimestele jõudu, energiat ja töötahet. Tunnusta julgelt nii firmat kui ka inimesi, osakondasid või projekte. Iga hea sõna loob hea tunde ning see omakorda säravaid silmi ja motivatsiooni. Selleks võib olla nii sündmus kui ka lihtsalt töökohal organiseeritud tegevus või mõnus olemine, näiteks toidu tellimine kontorisse, kollektiivse pannkoogihommiku organiseerimine, ühistegevused vastlapäeval, naistepäeval jne. Aeg-ajalt on oluline kas või korraks kohustustest välja astuda ja oma inimestele märku anda, et nende tööd hinnatakse.

Alati, kui soovime TÄNADA ja MOTIVEERIDA

Jah, inimesed teevad tööd ja saavad selle eest palka, aga ainult sellest ei piisa, sest kõik me ootame tegelikult tunnustust ja tehtu märkamist. Paku oma inimestele häid emotsioone ja tõsta nende õnnetunnet. Motiveerides on indu rohkem teha, panustada, kastist välja mõelda ja probleemidele loominguliselt läheneda, klientide eest hoolitseda ning anda endast natuke rohkem kui ametikirjelduses nõutud. Seega, iga kord, kui on põhjust kedagi või midagi tänada või on tekkinud vajadus meeskonda motiveerida, koostööpartnereid ja kliente tänada, siis on üks meeldejääv sündmus alati õigel kohal.

Alati, kui soovime inimestesse tuua seda ERILIST TUNNET

Eriline tunne tekib siis, kui Sind või Sinu panust on märgatud. Kui Sinu peale on mõeldud või Sinuga arvestatud, Sind üllatatud või meelitatud. Erilist tunnet saab tekitada ka lihtsalt hea sõna, sooja naeratuse ja hoolivuse välja näitamisega. Ettevõtte juhtivtöötajate käes on tegelikult nii lihtsad, aga ülivõimsad vahendid, millega oma inimeste silmis sära sütitada. End erilisena tundev inimene on alati rohkem motiveeritud, rohkem valmis koostööle ja kompromissidele. Pole paremat moodust panna oma inimesi, kliente või koostööpartnereid end eriliselt tundma, kui korraldada neile sündmus, mis läheb päriselt korda ja tekitab häid emotsioone.

Õigel hetkel ja õigel põhjusel korraldatud sündmus tekitab tohutult positiivse emotsiooni ning elab inimeste südames edasi veel mitmeid kuid, vahel lausa aastaid!