Tegelikult ei peagi. See on valik. See on otsus. See on sisetunne. Selle valiku teed Sina ettevõtte juhi ja kolleegina oma väärtuste ning uskumustega. See on Sinu meeskond, need on Sinu koostööpartnerid ja kliendid, kuid ennekõike Sinu ettevõtte parimad TURUNDAJAD ja VÕTMEISIKUD.

Aga kuidas neid hoida, et nad oleksid Sinuga ka tulevikus?

Uus aeg, inspireerivad juhid ning eri motivatsioonikõnelejad on tõstnud tänapäeva töökultuuri kõrgustesse. Vanad reeglid lihtsalt ei toimi. Palk on number pangakontol, mis on küll oluline, kuid mis ei suuna enam kogu tervikut. Palganumbrist olulisemaks on saanud organisatsiooni eetilised väärtused, inspireeriv ja elujaatav keskkond ning oma töötajatest hoolimine. Uus põlvkond ootab, et neid nähtaks kui inimesi, mitte lihtsalt tööjõudu, kes raha sisse toob. Nad soovivad koolitusi ja motivatsiooniüritusi, et kasvada ise ning meeskonnana. Nad soovivad tänuüritusi, et olla märgatud ja tunnustatud.

Uus põlvkond soovib end vaimselt siduda kogu organisatsiooniga, kellega jagatakse samu väärtusi.

Sündmuste korraldamine on üks parimaid viise hoida ja märgata oma töötajaid, koostööpartnereid, kliente ning tarbijaid. Aga mitte lihtsalt pidude korraldamine! Panustada võiks sündmustesse, mis jäävad meelde, pakuvad positiivsust, tekitavad emotsioone ning tõstavad ettevõtte väärtust nii tööandja, koostööpartneri kui ka teenusepakkujana. Hästi läbimõeldud ning organiseeritud sündmus on nutikas viis tänada, tunnustada, tutvustada ja turundada, aga ka anda, jagada, uurida ning küsida. Konteksti sobiv ning eesmärgipärane sündmus on lennukate ideede ning väärtuslike koostöösuhete kasvulava, kust paljud ettevõtte edulood alguse saavad.

Teadlik sündmuste korraldamine on võtmesõna nii ettevõtte identiteedist, personalist kui ka turundusest rääkides.

Ühe väga hästi läbi mõeldud ja korraldatud sündmuse järelmõju võib kesta aastaid. Vaid ühe ürituse mõju võib kesta kauem kui see, mida pakub mitu aastat kestev mainekujunduskampaania. Alati ei ole võimalik inimesi lihtsalt koostööle suunata, kuid juba üks kohtumine võib olukorda muuta. Nii tekib tugev ja kokkuhoidev meeskond.

Üks sündmus võib olla täis võlu, maagiat ja väge, mida ükski palganumber ei kompenseeri.

Sellest piisab, et mõista, miks peaksid ettevõtted sündmuste korraldamisesse panustama. Soulteami hea koostööpartner ning turunduskonsultant Mari Arnover on öelnud, et inimeste harjumused muutuvad, aga vajadused jäävad. Iga inimene vajab tunnustust praegu ja kindlasti ka tulevikus. Üritusturundus annab selleks võimaluse: märgata oma inimesi, tähistada ettevõtte võite ja eesmärkide saavutamist, areneda üheskoos, tekitada tugev ühtsustunne, lõbutsemise kõrval koos ka õppida ja strateegiaid luua ning pakkuda inimestele mitmesuguseid motivatsioonitegureid ühiseks edasiminekuks.