Kliendid on ettevõtte kõige väärtuslikum vara. Kui ei oleks neid, ei oleks ettevõttel mõtet. Just täpselt seetõttu peame neid hoidma, tunnustama ja tänama. Kliendid peaksid olema eelkõige meie sõbrad – need inimesed, kellega on hea ja lugupidav igapäevane suhtlemine ning kes tunnevad, et me oleme nende jaoks olemas ükskõik millises olukorras. Just see on eduka klienditeeninduse saladus. Soulteam on aastate jooksul korraldanud palju klientidele suunatud suuremaid ja väiksemaid sündmuseid. Teame, mis on oluline ja mida klientidele suunatud sündmuste puhul silmas pidada.
Pidulikel vastuvõttudel ja tänusündmustel saame kliente tänada ning tunnustada selle eest, et nad olemas on. Asutuse tähtpäevade tähistamine koos klientidega – mis võib hõlmata endas nii ettevõtte sünnipäeva tähistamist kui ka ärihoonete ja teeninduspindade avamist – pakub võimalust saada osa ettevõtte sisemaailmast. Näitame klientidele, kui olulised on meile meie saavutused ning kui uhked oleme selle üle, kuhu oleme jõudnud.
Üks – ja võib-olla isegi kõige tulusam – viis, kuidas klienti tunnustada, on kutsuda ta väljasõidule. Seal on klient täiesti kohal, ilma igasuguse segava ajapiiranguta, ning Sul on aega, et temaga tõeliselt tuttavaks saada. Väljasõitudel on väga hea ka tagasisidet koguda, sest tihtipeale kestavad need kauem kui kaks-kolm tundi ja selle aja jooksul jõuad Sa suhelda enamiku klientidega üks ühele. See on tõeline kvaliteetaeg ja nii saad väga väärtuslikku tagasisidet, mida edaspidises toimetamises arvesse võtta.
Kui Sa soovid oma kliente mõne teemaga täpsemalt kurssi viia või oma ettevõtte tegemistest laiemat ülevaadet anda, siis on infopäevad, seminarid ja konverentsid just need üritused, mida võiksid kaaluda. Saad sinna kutsuda esinema eksperte, jagada teavet oma ettevõtte kohta ning keskenduda teemadele, mis on Sinu jaoks olulised.
Kui Sul on mõni toode või teenus, mida soovid turule tuua või laiemale avalikkusele tutvustada, siis soovitame tooteesitlusi ning promosid, mille kaudu on võimalik klientidena jõuda kõige kiiremini ja tulemuslikumalt. Kui Sinu toode on turul uus, siis lansseeri see uuenduslikult mõne meediasündmusega, kus on kohal ka press. Võimalik on tellida ka suunamudijate teenuseid, mis pakuvad sotsiaalmeediakanalites veelgi suuremat kõlapinda.
Üks võimalus on viia ellu kõik eelnev ka virtuaalselt: Sina oled ühel ja Sinu kliendid teisel pool ekraani. Olgu sündmuseks siis konverents, tänusündmus või uue toote lansseerimine – kui vaja, siis jõuab see igasse Eestimaa otsa. Virtuaalsündmused on uus trend ning mugav lahendus eelkõige suure tiimi kokkusaamiseks ja vajaliku teabe edastamiseks juhul, kui inimesed asuvad eri linnades.