MATTEL KELLY SILDARU BARBIE ESITLUS
meediasündmus / PR sündmus / tooteesitlus
Sündmuse eesmärgiks oli koostöös Taevas Ogilvy PR-iga lansseerida Barbie Dream Gap projekti raames valminud Kelly Sildaru Barbie nukk. Taevas Ogilvy PR tegeles meediasuhtluse ja mõjuisikute sündmusele kutsumisega, meie ülesandeks oli leida sündmusele sobiv koht, organiseerida vajalik tehnika, dekoratsioonid ja toitlustus ning pakkuda välja sobiv sündmuse juht. Koostöö tulemuseks oli välismaa nukutootja Matteli poolt kinnitatud sündmuse kontseptsioon, mis vastas kõikidele nõuetele ning oli väga edukas, leides kõneainet meedias veel mitu nädalat peale selle toimumist.
KLIENT
Rimonne Baltic OÜ
SÜNDMUS
Mattel Kelly Sildaru Barbie esitlus
AEG
Mai 2022
OSALEJATE ARV
40 meedia- ja mõjuisikut