Sündmuseid korraldatakse praegu palju
Triinu tõi sündmuste korraldajana välja, et ettevõtetes korraldatakse praegu sündmusi palju. Eriti rasketel aegadel on tema sõnul tegelikult oluline inimesi hoida. Sündmused on ju pikalt ära jäänud koroona ajal, nii tahetakse neid teha.
Tähtis on mõelda, mis on sündmuse eesmärk
Täiusliku peo valemi esimeseks sammuks nimetas Triinu, et tuleb mõelda, miks sündmus üldse korraldatakse, mis on selle eesmärk ja mida sellega soovitakse saavutada. Ta tõi näite, et suve- ja talvepäevad on tavaliselt tehtud selleks, et oma töötajaid märgata, tunnustada ja inspireerida. Kui on paika pandud, mis on eesmärk, saab panna paika, millist sündmust korraldada. Olgu see siis vastuvõtt, gala või hoopis hommikune brunch.
Arvesta, kellele sa sündmust korraldad
Tähtis on ka, kellele sündmust korraldad. Triinu tõi näite, et pole mõtet teha hipidele uhket smokingusündmust – nad ei tunne end seal hästi. Mõnele lähevad stiilipeod hästi peale, teisele mitte.
Kõige suuremaks väljakutseks on tööandjatele see, kuidas korraldada hea sündmus nii millennial’idele kui ka vanadele olijatele, kes on olnud ettevõttes algusaastatest saadik „Eesmärk on ettevõtte töötajaid tervikuna tunnustada ja tänada,“ nendib ta.
Inimesed on ka väga valivad, mis sündmusele minna. Nii et Triinu soovitab eelkõige oma inimestega rääkida. Seda ka isiklike sündmuste puhul. Võib ju korraldajana arvata, mis toit ja muusikažanr inimestele meeldib, aga tegelikult ei pruugi see niimoodi olla, kui inimestelt üle ei küsi.
Seda viga teha ei tasu
Aga mis on suurim viga sündmuste korraldamisel? Kunagi ei tohiks teha järeleandmisi oma inimeste pealt. Ka hea söök peab alati olema – see jääb inimestele alati meelde. Kui söök on halb või saab otsa, jääb sündmus selle poolest meelde.