BALTMAN UUE KOLLEKTSIOONI LANSSEERIMINE

BALTMAN LIMITED EDITIONI KOLLEKTSIOONI LANSSEERIMINE kollektsiooni esitlus / promotsioon / brändi aktiveerimine Inspireerituna kollektsiooni olemusest, milleks oli omanäolise ning pisut rustikaalse olemisega unisex kapsel kollektsioon, valisime sündmuse toimumise kohaks efektse, kuid hubase Brewdog käsitööõllebaari. Koht sai meie poolt täiesti uue ilme koos lava ja erilise valguslahendusega. Selle sündmuse atmosfäär oli niivõrd hubane ja mõnus, et…

LHV LATITUDE59

LHV VÄLIALA ÜRITUSEL LATITUDE59 LHV Panga atraktiivsuse suurendamine sündmuse välialal / promotsioon / brändi aktiveerimine Organiseerisime ja ehitasime Latitude 59 sündmusele LHV panga väliala. LHV boksi lahendus on liigutatav ning seda saab korduvalt kasutada ka muude välisündmuste raames. Kuna ala oli külastatav ainult konverentsi vaheaegadel, siis soovisime luua lahenduse, kus inimestel oleks mugav ning mõnus…

TESCO TOODETE LANSSEERIMINE

TOOTESARJA „TESCO FINEST JA TESCO FREE FROM“ LANSSEERIMINE EESTI TURUL Tesco toodete tutvustamine / promotsioon / brändi aktiveerimine Tesco brändi taustaloo ning toodete valiku tõttu tulime välja ideega, mis toob kuninglikku Inglismaad poe külastajale veelgi lähemale. Lõime poe keskkonnas toimuva sündmuste kontseptsiooni “TESCO teepidu”, kus kõikidel külastajatel oli võimalik TESCO toodetega tutvuda ning neid proovida.…

SANTA MARIA DEGUSTATSIOON

SANTA MARIA TEX MEX TOODETE DEGUSTATSIOONID promotsioon / brändi aktiveerimine / toodete esitlus Lõime vastavalt Santa Maria AS soovidele ja vajadustele Tex Mex toodete tutvustuseks silmapaistva väljapaneku. Funktsionaalset esitlusletti on võimalik kasutada erinevate moodulitena ning paigutada erinevat pidi. Lisaks on leti bränditud materjal kergesti vahetatav ning seetõttu saab seda kasutada ka teiste brändide tutvustamiseks. Santa…